Usein kysyttyä

Meidän 3 kysytyintä kysymystä

  • Mikä Goodiebox on?

    Goodiebox on kuukausittainen hemmottelu boxi, joka sisältää 5-7 kauneudenhoitotuotetta. Tuotteet on valittu suosituimpien, innovatiivisimpien ja trendikkäimpien brändien parista - niin meikkejä, ihonhoitotuotteita, hiustuotteita sekä tuoksuja. Boxien sisältö on aina yllätys, ja jokaisen boxin arvo on aina vähintään 75€.

  • Kuinka paljon Goodiebox maksaa?

    Boxi maksaa 24,95€ kuukaudessa, sisältäen postimaksut. Tämä hinta sisältää kaiken - ei yllätys kustannuksia!

  • Voinko peruuttaa jäsenyyteni?

    Tietysti! Jäsenyytesi ei ole sitova – voit siis peruuttaa tai laittaa sen tauolle milloin tahansa (vaikka hyvästit sattuvatkin meitä aina sydämeen).
    Voit peruuttaa jäsenyytesi helposti seuraavasta linkistä: https://www.goodiebox.fi/comebacksoon. Muistathan, että peruuttamalla jäsenyytesi menetät kuitenkin kaikki keräämäsi Goodiepoints-pisteet muiden jäsenetujen lisäksi. Jos kuukausittaiset boxit ovat sinulle liikaa, suosittelemmekin sinulle tauon pitämistä, jonka voit tehdä täältä: https://www.goodiebox.fi/comebacksoon – se on maksutonta ja Goodiepoints-pisteesi säilyvät.
    Kun peruutat jäsenyytesi, sinulta ei enää veloiteta Goodieboxeista. Muistathan, että peruutuksen tulee tapahtua ennen kuun 25. päivää, jotta se tulisi voimaan seuraavassa kuussa. Jos esimerkiksi haluat peruuttaa jäsenyytesi heinäkuusta alkaen, sinun tulee peruuttaa jäsenyytesi 25. kesäkuuta mennessä.
    Mitä ikinä päätätkin, olet aina lämpimästi tervetullut takaisin Goodiebox-jäseneksi, milloin vaan kaipaat pientä hemmottelua ja omaa aikaa!

Goodieboxin sisältö

  • Kuinka Goodiebox suhtautuu ympäristöön ja ekologisuuteen?

    Pyrimme aina olemaan ympäristöystävällinen yritys, minkä vuoksi ympäristöystävälliset ja ekologiset tuotteet ovat luonnollisesti tekijöitä joita ajattelemme etsiessämme tuotteita kuukausittaiselle Goodieboxillemme.

    Valitettavasti emme voi luvata, että tarjoamme vain ja ainoastaan ympäristöystävällisiä ja luonnonmukaisia tuotteita Goodieboxeisamme.

  • Onko tuotteet eläimillä testattuja?

    Noudatamme aina EU:n lainsäädäntöjä (ja kaikkia Suomen määräyksiä), ja nämä säännöt johdonmukaisesti kieltävät tuotteiden testaamisen eläimillä. Kuukausittaisessa Goodieboxissa saamiasi tuotteita ei siis koskaan testata eläimillä.

  • Onko Goodiebox räätälöity tarpeisiini?

    Liittyessäsi Goodieboxille pyydämme sinua täyttämään "kauneusprofiilin", jossa kerrot meille ihotyypistäsi, hiusväristäsi ja iästäsi. Käytämme kauneusprofiiliasi laatikoiden sisällön mukauttamiseen aina kun pystymme. Mutta emme voi luvata, että tämä voidaan tehdä joka kerta.

    Missiomme on antaa kaikille upeille jäsenillemme paras mahdollinen kokemus Goodieboxista - joka kuukausi. Siksi valitsemme tuotteet huolellisesti varmistaaksemme, että ne sopivat laajalle joukolle kaikille uskomattomille naisille - oli heillä joko yhdistelmä- tai kuiva iho, vaaleat tai ruskeat hiukset, 50-vuotiaita tai vasta 20-vuotiaita. Goodieboxilla hyvinvointi- ja kauneus on suunnattu kaikille!

  • Olen allerginen tietyille tuotteille ja ainesosille, mitä minun tulisi tehdä?

    Valitettavasti emme voi tällä hetkellä taata, ettei Goodiebox sisällä mitään erityisiä tuotteita tai ainesosia (tietysti lupaamme, että kaikkia eurooppalaisia ja suomalaisia sääntöjä noudatetaan).

    Otamme allergia asiat hyvin vakavasti, ja koska emme halua luvata enemmän kuin voimme, emme voi tarjota erityisiä allergiaystävällisiä Goodieboxeja. Jos sinulla on aiemmin ollut allergioita tietyille tuotteille tai aineosille, suosittelemme aina tarkistamaan tuotteen sisällön perusteellisesti tai ottamaan yhteyttä lääkäriisi ennen uusien tuotteiden testaamista.

    Voit tietysti aina ottaa meihin yhteyttä osoitteessa hello@goodiebox.fi, jos olet epävarma tai sinulla on kysyttävää - haluaisimme mielellämme kuulla sinusta!

Kysymyksiä maksusta

  • Milloin rahat laskutetaan tililtäni?

    Heti kun olet rekisteröitynyt Goodieboxille, veloitamme ensimmäisestä boxistasi. Maksut seuraavista Goodieboxeista veloitetaan kuukauden viimeisellä viikolla. Huomaa, että joiltakin ajanjaksoilta laskutetaan kaksi maksua ensimmäisen kuukauden aikana. Pieni selvennys: Mikäli rekisteröidyt kuukauden alussa, veloitamme rekisteröinnin yhteydessä viimeisimmän kuukauden boxin jonka lähetämme sinulle heti. Sillä haluamme antaa sinulle mahdollisuuden kokea boximme mahdollisimman pian!

    Tämän jälkeen veloitamme kuluvan kuukauden Goodieboxin yhden tai kahden viikon sisällä ensimmäisestä maksusta. Voit lukea lisää ensimmäisen Goodieboxin lähettämisestä kohdasta "Milloin voin odottaa saavani ensimmäisen Goodieboxini?"Jos et halua pitää jotakin boxia, voit aina käyttää peruuttamisoikeuttasi ja palauttaa boxisi meille. Ota yhteyttä iloiseen asiakaspalveluumme osoitteessa: hello@goodiebox.fi.

  • Hyväksyykö Goodiebox kaikki maksukortit?

    Hyväksymme Mastercardin, Mastercard Debitin, Mastron, Visan & Visa Electronin. Bitcoineja ei vielä.

  • Voinko peruuttaa tilaukseni?

    Kyllä. Voit muuttaa mielesi 14 päivän kuluessa. 14 päivää lasketaan päivästä, jolloin vastaanotit Goodieboxisi. Tämän muistutuskauden on aina oltava vähintään seitsemän työpäivää. Voit lukea lisää täältä: http://www.goodiebox.fi/index.php/kaupanehdot Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa hello@goodiebox.fi, niin voimme opastaa sinua - ja jos olet ollut kiireinen ja yli 14 päivää on kulunut, löydämme varmasti ratkaisun.

  • Kuinka voin muokata korttitietojani?

    Muuttaaksesi korttitietojasi, kirjaudu profiiliisi ja klikkaa ‘’maksukortti’’ -välilehteen. Maksukortti tietojen alta löydät kohdan "muokkaa". On tärkeää, että muistat klikata ‘’tallenna’’ kun olet päivittänyt uudet tiedot.

  • Mitä tapahtuu jos tililläni ei ole tarpeeksi katetta maksaa sinä päivänä - miten Goodiebox menettelee maksun kanssa silloin?

    Olemme kaikki olleet siinä tilanteessa, että tilillä ei ole tarpeeksi rahaa. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että et valitettavasti tule saamaan kyseisen kuukauden Goodieboxia.

    Jos et pysty maksamaan ensimmäistä Goodieboxiasi rekisteröityessä, emme pysty aktivoimaan Goodiebox-tilaustasi.

    Jos nämä molemmat tilanteet tapahtuvat sinulle, ota meihin yhteyttä osoitteessa hello@goodiebox.fi, ja löydämme sinulle ratkaisun.

Toimitus

  • Milloin voin odottaa saavani ensimmäisen Goodieboxini?

    Tiedämme varsin hyvin sen kärsimättömän ja pitkän odottamisen tunteen siitä hetkestä kun olet tilannut tuotteet, kunnes vihdoin saat sen kotiin. Koska Goodiebox-lähetyksemme ovat vain kerran kuukaudessa, tilauksen ja toimituksen välillä voi kulua pitkä aika. Siksi olemme päättäneet lähettää Goodieboxisi heti, kun olet rekisteröitynyt. Ensimmäinen Goodieboxisi on siis viimeisimpänä lähetetty boxi (jos niitä on vielä jäljellä), jonka voit odottaa saavasi viikon kuluessa.

    Eli jos liityt heinäkuun alussa, saat Goodieboxin, jonka julkaisimme kesäkuussa. Tietysti saat myös Goodieboximme heinäkuulle myöhemmin siinä kuussa, kun normaalisti lähetämme boxit kotiin jäsenillemme.

    Jos kirjaudut sisään heinäkuun lopussa, saat ensin heinäkuun Goodieboximme ja tilauksesi alkaa sitten automaattisesti elokuusta.

  • Milloin seuraava boxini toimitetaan?

    Goodiebox on kuukausittainen tilaus ja boxit lähetetään yleensä kuukauden toisella viikolla. Tarkempi lähetyspäivä on aina salaisuus, koska rakastamme yllättää jäsenemme - mutta lähetämme sinulle aina sähköpostia ja mainostamme Facebookissa ja Instagramissa, kun olemme lähettämässä sen kuukauden Goodieboxia.

  • Voinko lähettää Goodieboxin muihin maihin kuin Suomeen?

    Olemme erittäin ylpeitä siitä, että voimme tarjota Goodieboxeja muissakin maissa kuin Suomessa. Tällä hetkellä voit hankkia Goodieboxin myös Tanskassa, Norjassa, Alankomaissa, Belgiassa, Itävallassa, Saksassa ja Ruotsissa. Voit rekisteröityä ja lukea lisää tanskalaisesta Goodieboxistamme osoitteessa www.goodiebox.dk ja hollantilaisesta Goodieboxistamme: www.goodiebox.nl ja belgialaisesta Goodieboxistamme osoitteessa: www.mygoodiebox.be sekä norjalaisesta Goodieboxistamme osoitteessa: www.goodiebox.no.

Goodiepoints

  • Kuinka ansaitsen Goodiepointseja?

    Voit ansaita Goodiepointseja kahdella tavalla - joko antamalla palautetta boxin tuotteista, tai kutsumalla ystäväsi liittymään Goodieboxille. Kun liityt Goodieboxille, saat automaattisesti 30 Goodiepistettä.

  • Kuinka monta Goodiepointsia ansaitsen antamalla palautetta tuotteista?

    Palkitsemme sinut 15 Goodiepoints-pisteellä joka kerta, kun annat palautetta. Tämä siis jokaista testaamaasi tuotetta kohden! Profiilisi päivitetään pisteillä 2-4 työpäivän kuluessa. Yksi Goodiepoints-piste on rahalliselta arvoltaan 0,05 €.
    #1: Olla voimassa oleva Goodiebox-tilaus. Tämä ei koske lahjakortin saajia.
    #2: Olet vastaanottanut ne tuotteet Goodieboxilta joista annat palautetta
    #3: Annat palautteesi tuotteista 30 päivän kuluessa Goodieboxin saamisesta.

  • Kuinka annan palautetta?

    Sinun tulee olla kirjautuneena Goodiebox-profiiliisi antaaksesi palautetta tuotteista. ‘’Minun profiilini’’ alta löydät otsikon nimeltä ‘’Arvostele tuotteet’’ jota sinun tulee klikata. Tämän jälkeen klikkaa kohtaa: ‘’Arvostele kuukauden boxi’’. Sitten voit kirjoittaa oman arvostelusi ja jakaa ajatuksesi tuotteista. Muista painaa ‘’lähetä’’ jokaisen tuotteen kohdalla kun olet valmis. Kiitos!

  • Mihin voin käyttää Goodipointsejani?

    Kun olet ansainnut 499 Goodiepointsia (vastaa 24,95€), voit saada Goodieboxin täysin ilmaiseksi - hieman rakkautta meiltä sinulle :)

    Käyttääksesi Goodiepointsejasi seuraavaan Goodieboxiisi tulee sinun kirjautua profiiliisi ja klikata ‘’GOODIEPOINTS’’ -välilehteä. Täältä näet katsauksen ansaituista pisteistäsi, ja kun olet tienannut tarvittavan 499 pistettä, sinulla on mahdollisuus klikata ‘’MAKSA SEURAAVAN KUUKAUDEN GOODIEBOX GOODIEPOINTSEILLA’’. Tulevan kuukauden aikana hyvitämme Goodieboxisi maksun (24,95€) ja käytämme ansaitsemasi 499 Goodiepointsia.

  • Kuinka voin kutsua ystäväni?

    Olemme todella iloisia, että haluat ystäväsi osaksi Goodiebox-perhettämme - ja siksi haluamme antaa hieman ekstra rakkautta teille molemmille kiitoksena. Kun kutsut ystäväsi Goodieboxille, saa hän ensimmäisestä boxistaan 50% alennuksen ja sinä saat 250 Goodiepointsia, jotka voit kerätä säästöksi ilmaista Goodieboxia varten (lue lisää kohdasta ‘’Mihin voin käyttää Goodipointsejani?’’) Sille kuinka monta ystävää haluat kutsua, ei ole mitään rajoituksia (ajattele jos voisit saada kaikki boxisi ilmaiseksi…) Kutsuaksesi ystäväsi, tulee sinun olla kirjautuneena profiilisi ja klikata kohtaa ‘’KUTSU YSTÄVIÄ’’. Klikkaa sitten kohtaa ‘’KUTSU’’ sivun alaosassa ja valitse haluatko kutsua ystäväsi Facebookin vai sähköpostin kautta. Voit jopa sisällyttää kutsuun pienen viestin.

    Kun ystäväsi on liittynyt kutsusi kautta, ilmestyy 250 Goodiepointsia käyttäjätilillesi.

Muita kysymyksiä

  • Miksi en voi kirjautua käyttäjälleni?

    Voi olla että olet antanut väärän sähköpostiosoitteen kun olet luonut käyttäjätilisi, joten lähetä meille sähköposti osoitteeseen hello@goodiebox.fi ja kerro meille koko nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, niin autamme sinua. Voi olla, että mekin olemme mokanneet jotain - mutta löydämme aina ratkaisun!

  • Kuinka uudelleen aktivoin tilaukseni?

    Voit helposti uudelleen aktivoida tilauksesi kirjautumalla profiiliisi ja klikkaamalla “GB-Jäsenyys”. Klikkaa sitten "LIITY" -painiketta. Mikäli korttisi tiedot ovat vanhentuneet, sinua pyydetään päivittämään ne ensin. Kun tilauksesi aktivoidaan uudelleen, veloitamme 24,95€ välittömästi ja lähetämme sinulle boxin, joka on luonasi 4-7 työpäivän sisällä.

  • Haluaisin antaa Team Goodieboxille kakun - kuinka voin tehdä sen?

    Me rakastamme kakkuja, emmekä ole nirsoja - rakastamme kaikenlaisia kakkuja ja piirakoita! Olet siis tervetullut moikkaamaan meitä toimistollemme osoitteessa Artillerivej 86, kerros 5, 2300 Kööpenhamina S (ota mukaan kaksi kakkua varmuuden vuoksi)

  • Olen yrittänyt lukea kaikkialta, mutta en ole onnistunut löytämään vastausta kysymykseeni - mitä teen?

    Olemme pahoillamme ettemme ole onnistuneet vastaamaan kysymykseesi. Paras ratkaisu olisi siis se, että laittaisit meille sähköpostia osoitteeseen hello@goodiebox.fi tai soittamalla meille. Tavoitat meidät numerosta +358 753 252872 arkisin kello 14-17 välillä - odotamme innolla, että voimme jutella kanssasi!

  Loading...